

Cel mai mare producător de etichete autoadezive s-a apropiat de afaceri de 20 mil. euro
Tot anul trecut, investiţiile în tehnologie şi software au fost de 2 milioane de euro. Anul acesta, în primele trei luni, compania a înregistrat, de asemenea, o creştere de 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru 2018, reprezentanţii companiei estimează o creştere de 10% a afacerilor.
Compania românească cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deţine 4 centre logistice în România: la Timişoara, Braşov, Ilfov, Paşcani şi 2 centre logistice în Ungaria şi Germania, în care lucrează peste 250 de angajaţi.
Potrivit datelor companiei, exporturile au reprezentat 24% din totalul cifrei de afaceri înregistrată în 2017, având livrări în 14 ţări din Europa, Asia şi Statele Unite ale Americii. De asemenea, numărul de clienţi al companiei a crescut cu circa 10% în 2017 faţă de anul precedent.
Începând cu anul 2013, compania a dezvoltat un plan major de investiţii, propunându-şi să investească până în 2021 aproximativ 18 milioane de euro în tehnologie şi software, având ca obiective îmbunătăţirea fluxului de lucru, a calităţii produselor, dar şi introducerea unor produse noi în linia de producţie.
”Din 2013 şi până în 2021 ne-am propus să investim anual în funcţie de strategia de dezvoltare a business-ului. În 2018 vom implementa un nou sistem ERP customizat în domeniul tipografiilor, care ne va permite să îmbunătăţim fluxurile interne şi să le automatizăm pe unele dintre acestea.”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.
Cele mai solicitate produse din oferta companiei sunt etichetele imprimate şi capacele de iaurt, având o pondere de 65% din totalul comenzilor. În topul industriilor care au solicitat serviciile companiei în 2017, industria prelucrătoare conduce clasamentul cu un procent de 69%. În ceea ce priveşte sectoarele de activitate, 38% dintre clienţi provin din domenii precum fabricarea produselor lactate şi a brânzeturilor, fabricarea produselor din carne (inclusiv carne de pasăre), prelucrarea şi conservarea cărnii, producţia de băuturi răcoritoare nealcoolice, producţia de ape minerale şi alte ape îmbuteliate, fabricarea pâinii, a prăjiturilor şi a produselor de patiserie.
Alte articole 
-    Berlinul critică reuniunea de la Ankara: „Un summit de război” 
-    
-    SUPLIMENT AUTO CAPITAL: Cupra Ateca, Škoda Fabia, smart EQ … 
-    
-    
-    
-    SUPLIMENT AUTO CAPITAL: McLaren Senna, Mercedes – Benz Clasa … 
-    SUPLIMENT AUTO CAPITAL: Jaguar i-PACE, Jeep Wrangler, Kia Ceed, … 
-    SUPLIMENT AUTO CAPITAL: Ferrari 488 Pista, Ford Ka+ Active, … 
-    
-    SUPLIMENT AUTO CAPITAL: Audi A6, Bentley Bentayga Hybrid, BMW … 
-    Taxarea economiei digitale: Vine prea târziu sau prea devreme? 
-    
-    
-    
-    Se reia exploatarea aurului în România: Rezervele care pot fi … 
-    Dispar cele mai simple forme de împrumut, folosite de românii … 
-    EXCLUSIV Austriecii din asigurări strâng rândurile: Vrem să … 
 
	

