Acasa Afaceri Advertorialele SEO poziţionează mai bine site-ul brandului în topul motoarelor de căutare, crescând brand awareness-ul şi accelerând vânzările

Advertorialele SEO poziţionează mai bine site-ul brandului în topul motoarelor de căutare, crescând brand awareness-ul şi accelerând vânzările

Autor: admin

Pentru mulţi reprezentanţi ai companiilor, termenul de advertoriale SEO este cunoscut vag şi nu este cu nimic diferit de un articol normal. De fapt, advertorialul este un articol care inserează o reclamă într-un conţinut de calitate, fie că este vorba despre un site sau un blog ori un director de articole în mod subtil, atrăgând tot mai mulţi clienţi. Pentru o mai bună poziţionare în SERP, advertorialele SEO sunt afişate în paginile online ale publicaţiilor cu o reputaţie bună şi cu trafic.

Advertorialele SEO fac referire la mai multe răspunsuri pozitive din partea clienţilor, care se vor îndrepta către brandul ce realizează advertorialul. Dacă articolul SEO este de calitate şi postat unde trebuie, reprezentanţii companiilor vor avea numai de câştigat, acestea crescând efectul campaniilor de marketing şi oferind un mod perfect de a trece de bariera pe care utilizatorul deja o are în ceea ce priveşte bannerele online.

Cele mai importante reguli pe care trebuie să le respecte advertorialele SEO

Pentru că advertorialele SEO să îşi îndeplinească rolul pentru care au fost concepute, este foarte important ca acestea să:

  • aibă subiecte relevante, să fie atrăgătoare pentru grupul ţinta, să ofere informaţii importante, nu doar o reclamă mascată, astfel încât cititorii să se identifice cu produsul marketat;
  • aibă un conţinut autentic, să fie scrise de către profesionişti, să nu fie copiate şi să nu ofere informaţii care pot fi găsite pe alte 10 site-uri;
  • fie bine scrise, fără greşeli gramaticale sau de punctuaţie, să fie bine structurate, să nu fie prea lungi încât să plictisească cititorul, dar nici prea scurte încât să nu ofere informaţii relevante;
  • conţină poze şi conţinut multimedia de tip slide, animaţii, GIF, precum şi alte informaţii pentru a capta atenţia utilizatorului şi pentru a adăuga valoare materialelor;
  • fie identificate ca fiind advertoriale, aşadar nu trebuie să încalce regulile şi guideline-urile Google.

Cele mai dese solicitări pentru advertoriale SEO

În topul celor mai des întâlnite solicitări ale companiilor pentru a crea şi a promova advertorialele SEO se numără:

  • saloanele de înfrumuseţare, de fashion sau magazinele online în acest domeniu;
  • magazinele de haine, de îmbrăcăminte şi încălţăminte;
  • agenţiile de turism sau IFN-urile;
  • magazinele cu piese şi echipamente electronice sau IT;
  • site-urile de dating şi matrimoniale;
  • serviciile de web design şi programare;
  • firmele de construcţii, peisagistica, design interior;
  • saloane de masaj erotic sau studio videochat;
  • magazine online auto şi piese de maşini;
  • cabinete notariale sau de avocatură.

Companiile specializate în crearea advertorialelor online reprezintă cea mai bună soluţie la care pot apela reprezentanţii firmelor ce au nevoie de promovare pentru că:

  • acestea creează conţinut dezvoltat în jurul unei teme de interes;
  • oferă servicii de link building de calitate;
  • creează content de specialitate;
  • generează link-uri stabile pe o perioadă mai mare de timp;
  • realizează texte bune adăugând cuvinte cheie relevante în mod strategic în structura articolelor SEO.

Articole relevante