Pentru că lumea este într-o continuă schimbare, odată cu ea se schimbă și mediul de afaceri și modul în care funcționează acesta. De exemplu, în urmă cu 30 de ani, nimeni nu putea concepe că succesul unei firme poate depinde de existența unui site web. Mai nou, succesul unui site web și implicit al firmei care deține site-ul depinde de modul în care este promovat acel site. Pentru acest lucru, adică pentru ca site-ul firmei tale să fie accesat de cât mai mulți potențiali clienți, există SEO, un domeniu care se ocupă cu optimizarea motoarelor de căutare.
Cum funcționează SEO?
SEO constă în mai multe strategii, acțiuni și cele mai bune practici, toate având ca scop final îmbunătățirea poziției site-ului dvs. în motoarele de căutare, în special Google, motiv pentru care se numește „optimizarea motorului de căutare”.
Există două tipuri de SEO: on-page și off-page. SEO on-page constă în orice puteți controla pe propriul site web pentru a vă îmbunătăți poziția în clasamentul Google. Aceasta se referă la lucruri precum viteza site-ului, prezența cuvintelor cheie, textul antetului și așa mai departe. Pe de altă parte, SEO off-page constă în orice lucru făcut pe alte site-uri web care vă pot influența clasamentul. În general, acest lucru se referă doar la linkuri.
Este nevoie de timp, de cunoștințe despre SEO și de implementarea cu succes a factorilor SEO doriți, atât on-page cât și off-page, pentru a vă optimiza site-ul web pentru o poziție superioară în motoarele de căutare. Pentru asta trebuie să apelați la o agenție SEO.
De ce este important SEO?
SEO este modalitatea Google de a determina ce site-uri merită să se claseze pe primele locuri atunci când cineva face o căutare în funcție de anumite cuvinte cheie. Fără SEO, ar fi extrem de simplu să se manipuleze rezultatele căutării astfel încât site-ul cu cele mai multe link-uri sau cu cele mai multe pagini – toate generate cu ușurință de software – să fie clasat în mod constant pe locul 1.
SEO este important, deoarece menține rezultatele căutării corecte. Reduce capacitatea de a manipula aceste rezultate cât mai mult posibil, astfel încât site-urile care apar în urma unor căutări pe Google sunt acolo deoarece merită să fie acolo. Munca grea și un site web care atrage vizitatorii se corelează cu clasamentele ridicate ale motoarelor de căutare, așa că, dacă site-ul dvs. îndeplinește aceste criterii, veți avea șanse mai mari să ocupați poziții fruntașe și astfel să aveți mai mulți clienți.
Utilizatorii au încredere în motoarele de căutare și dacă reușiți să obțineți un loc de top în clasamentul motoarelor de căutare veți semnala căutătorilor că site-ul dvs. este o sursă credibilă. Cu cât vă clasați mai sus în paginile cu rezultate ale Google, cu atât mai multe clickuri și trafic vor genera site-ul dvs. SEO îmbunătățește, de asemenea, experiența utilizatorului, făcând astfel mai probabil ca clienții să devină cumpărători.