Acasa Diverse De ce ai nevoie de SEO sau 5 motive pentru care ar trebui să îți optimizezi site-ul web

De ce ai nevoie de SEO sau 5 motive pentru care ar trebui să îți optimizezi site-ul web

Autor: admin

SEO ( Optimizarea motorului de căutare ) este un instrument din ce în ce mai important pentru promovarea și creșterea traficului pe site. Prin utilizarea optimizării site-ului web, poți ajusta codul site-ului web la algoritmul motorului de căutare și poți îmbunătăți rezultatul pe lista de căutare – pentru fraze cheie care sunt importante și interesante pentru tine.

SEO face parte din marketingul integrat. Și câștigă din ce în ce mai multă popularitate alături de Google Adwords sau social media. Desigur, întrucât ai deja o pagină, merită ca cineva să o privească – iar popularitatea paginii se traduce prin mai multe vizite pe site – și vizite pe conversie, adică cumpărare sau contact. În prezent, clienții caută informații despre produse și servicii, în principal prin Google. Prin urmare, web-ul este locul principal în care poți obține noi clienți. În ciuda acestui fapt, mulți oameni încă nu își dau seama cât de important este seo. Ce păcat!

SEO atrage clienții pe site

Marea majoritate a clienților își încep căutarea de produse sau servicii cu un motor de căutare pe internet (97% din acesta este Google). Prin urmare, pe lângă un site estetic frumos realizat, vizibilitatea pe web este importantă. Datorită poziției ridicate în motorul de căutare, site-ul web este ușor de găsit, ceea ce se traduce prin mai multe vizite și, astfel, o creștere a numărului de clienți potențiali.

Mai mult trafic generează mai mult profit

Poziționarea SEO crește poziția site-ului web pe lista de vizualizări. Cu cât mai mulți oameni vizitează un anumit site, cu atât sunt mai mari șansele ca între ei să existe clienți viitori. Cu cât pagina este mai înaltă în clasament, cu atât mai multe persoane o cunosc și o vizitează. Acest lucru se traduce de obicei în profituri mai mari pentru proprietarul magazinului sau al companiei.

SEO crește recunoașterea site-ului, ceea ce sporește încrederea clienților

Promovarea unui site web are loc în primul rând prin utilizarea cuvintelor cheie și a frazelor adecvate pentru o anumită industrie. Datorită acestora, site-ul web este plasat mai sus în lista de căutare. Prin urmare, merită să publici diferite tipuri de articole de specialitate sau să creezi un blog corporativ pe site. O companie considerată profesionistă sau persoane cu cunoștințe de specialitate în domeniul lor sunt considerate de încredere de către clienți.

SEO nu necesită cheltuieli financiare semnificative

Se dovedește că, spre deosebire de opinia populară, serviciile SEO clasice nu necesită cheltuieli financiare semnificative. Cu toate acestea, trebuie să ai grijă atunci când decizi să utilizezi serviciile unei agenții. În primul rând, ar trebui să eviți ofertele „la cutie”. Fiecare site este diferit, are propria sa structura și natură. Prin urmare, poziționarea trebuie adaptată nevoilor ei.

SEO devine din ce în ce mai popular

Merită să îți amintești că nici competiția nu rămâne în urmă. În prezent, pe piață apar multe companii noi care se concentrează pe activități puternice de marketing, inclusiv poziționare. Chiar dacă o pagină dată se află în prima poziție în motorul de căutare, locul acesteia poate fi preluat de o altă persoană într-un timp. Optimizarea site-ului este în esență o necesitate pentru companiile care doresc să se dezvolte și să se promoveze pe internet.

Articole relevante