Comenzile provenite din e-commerce au generat aproape jumătate din totalul livrărilor efectuate în perioada menţionată, iar industriile care au generat cele mai multe livrări au fost: fashion, IT&C, electro, beauty şi home&deco.
Topul zonelor din România cu cele mai multe expedieri naţionale de Paşte a fost dominat de regiunea Bucureşti-Ilfov, cu 68% din total, urmat de judeţele Cluj, Timiş şi Arad care au generat fiecare peste 8%. Judeţul Braşov a înregistrat o pondere de 3% din numărul total al coletelor expediate de români.
În ceea ce priveşte livrările, din datele oferite de companie reiese faptul că în zona Bucureşti-Ilfov s-au livrat cele mai multe colete în perioada menţionată, circa 27% din total, urmate de Cluj cu 9%, Timişoara cu 8%, iar Constanţa şi Iaşi, cu 7%, respectiv 6% din volume.
Ponderea livrărilor internaţionale, atât din ţară în străinătate, cât şi din străinătate în ţară, a crescut cu 8% în perioada Sărbătorilor de Paşte, de la 10% în 2017, la 18% anul acesta, în condiţiile unei creşteri a volumelor de circa 35%. Țările cu cele mai multe colete primite sau expediate de români în străinătate în această perioadă au fost Ungaria, Germania, Bulgaria, Marea Britanie şi Italia, care au cumulat peste 75% din totalul livrărilor internaţionale.
„Perioada dinaintea Sărbătorilor Pascale este, în mod tradiţional, una aglomerată pentru curieri. Foarte mulţi români aleg să cumpere online cadouri pentru cei dragi sau alte lucruri necesare pregătirii sărbătorilor de Paşte”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Potrivit reprezentanţilor companiei, ponderea livrărilor pe segmentul B2B a fost de aproximativ 55%, iar pentru segmentul B2C de 45% din totalul livrărilor.
Alte articole
Sursa: http://www.capital.ro/aldescu-foarte-multi-romani-aleg-sa-cumpere-online-cadouri.html