Acasa Romania Se crapa si putinele autostrazi pe care le avem. Cat vor dura reparatiile la singurul sector al Autostrazii Lugoj-Deva pe care se poate circula

Se crapa si putinele autostrazi pe care le avem. Cat vor dura reparatiile la singurul sector al Autostrazii Lugoj-Deva pe care se poate circula

Autor: admin

S-a crapat asfaltul pe lotul 1 al autostrazii Lugoj-Deva, singurul deschis circulatiei de pe autostrada care ar fi trebuit sa fie gata inca din 2016. Compania de Autostrazi sustine ca una ca asta n-ar fi trebuit sa se intample sub nicio forma si ca situatia le va crea doar neplaceri soferilor care circula prin zona.

In mod normal, ar fi trebuit sa putem parcurge pe autostrada cei 100 de kilometri dintre Lugoj si Deva inca din anul 2016. Din pacate, desi au trecut deja doi ani de cand autostrada ar fi trebuit sa fie gata, putem circula doar pe 17 kilometri de sosea din lotul 1 si pe un capat al lotului 2.

Desi drumul a fost dat in folosinta in urma cu doar 5 ani, asfaltul de pe lotul 1 a inceput deja sa crape. E un lucru care n-ar fi trebuit sa se intample si care le va crea o multime de neplaceri soferilor care au drum pe autostrada, in perioada urmatoare, a declarat pentru Ziare.com purtatorul de cuvant al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Alin Serbanescu.

„Pe lotul 1 din Lugoj-Deva, putem spera, la acest moment, ca avem de-a face intr-adevar doar cu o fisurare a covorului asfaltic pe una dintre banzile de mers si nu cu vreo problema mai serioasa. Oricum, si remedierea asfaltului va perturba traficul in zona, din cauza ca va necesita inchiderea circulatiei pe banda afectata. Dar o astfel de reparatie ar putea fi realizata in cel mult 90 de zile.

Daca, insa, dupa remediere, acele fisuri vor reaparea, ele ar putea indica o problema cu terasamentele. Iar asta ar fi o situatie intr-adevar grava.

Probleme la acea sectiune de drum au mai fost, din 2013, cand a fost deschisa circulatia in zona. Asta e si motivul pentru care CNAIR a refuzat sa ii acorde constructorului receptia finala a lucrarilor. Si, in ciuda insistentelor acestuia, la modul in care se misca acum lucrurile, e greu de crezut ca vom putea face o astfel de receptie in acest an”, ne-a explicat Alin Serbanescu.

Constructorul care a realizat lotul 1 al autostrazii – societatea italiana Tirrena Scavi Spa – are de remediat si o alunecare de teren care a aparut pe tronsonul Lugoj-Calafat al A6, a adaugat Alin Serbanescu.

„Probleme similare va ridica si aceasta remediere a alunecarii de teren. E foarte posibil sa avem utilaje pe carosabil si trafic ingreunat”, a mai apreciat purtatorul de cuvant al CNAIR.

In ciuda insistentelor noastre, reprezentantii Tirenna Scavi Spa au evitat sa comenteze situatia. In consecinta, Ziare.com a solicitat societ …citeste mai departe despre „Se crapa si putinele autostrazi pe care le avem. Cat vor dura reparatiile la singurul sector al Autostrazii Lugoj-Deva pe care se poate circula” pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: http://www.business24.ro/macroeconomie/stiri-macroeconomie/se-crapa-si-putinele-autostrazi-pe-care-le-avem-cat-vor-dura-reparatiile-la-singurul-sector-al-autostrazii-lugoj-deva-pe-care-se-poate-circula-1593896

Articole relevante