Acasa Afaceri Cum se calculează prețul de închiriere al unui spațiu?

Cum se calculează prețul de închiriere al unui spațiu?

Autor: admin

Proprietățile comerciale de închiriere includ centre comerciale, birouri profesionale, clădiri independente utilizate pentru birouri și spații comerciale. Companiile de succes sunt reticente în schimbarea locației, cu excepția cazului în care este nevoie de mai mult spațiu și nu există altă opțiune. Captarea unui bun chiriaș într-un birou sau spațiu de vânzare poate însemna mulți ani de venituri din închiriere de încredere și flux de numerar pozitiv.

Acest lucru este valabil mai ales dacă spațiul este situat într-o zonă cu trafic intens care susține un flux constant de afaceri. Locatarul va fi reticent să se mute dacă nu poate fi sigur că va putea să mențină nivelul de afaceri de care se bucură în spațiul său actual.

Este întotdeauna cel mai bine să aveți un broker imobiliar comercial care să vă ajute la determinarea acestor costuri și la negocierea tarifelor.

Închiriere pe metru pătrat. Chiria este stabilită la o sumă pe metru pătrat din spațiul închiriat. Aceasta poate fi exprimată fie ca o sumă anuală, fie ca o sumă lunară.

Dacă locuiți într-un oraș mai mare, unde spațiul este la un nivel superior, costul pentru închirierea unui birou este adesea mai mare, spre exemplu spații de birouri de inchiriat Bucuresti versus birouri de inchiriat Cluj. Mulți antreprenori optează spre capitală pentru deschierea de filiale și birouri, dar și Clujul este în creștere foarte mare, mai ales in domeniul IT. Nu ar trebui să fie o surpriză faptul că este mai scump să închiriați spații de birouri în unele orașe decât în ​​altele. Costul mediu pentru tarifele de închiriere de birouri pe metru pătrat variază în funcție de locul în care intenționați să vă instalați.

Odată ce decideți o locație, trebuie să luați în considerare numărul angajaților dvs. care au nevoie de spațiu la birou. Multe companii folosesc metrul pătrat ca element determinant pentru preț.

Facilitățile și facilitățile suplimentare afectează prețul costului de închiriere a biroului. Nu fiecare clădire are facilități, dar cele care au tendința de a percepe mai mult pentru confort și comoditate.

Desigur, toate spațiile de lucru ar trebui să aibă o conexiune fiabilă la internet de mare viteză. Gândiți-vă la facilitățile adăugate ca la bonusuri de care aveți nevoie sau nu echipa dvs.

Iată câteva caracteristici comune pe care le puteți vedea:

  • Bucătărie privată
  • Acces nonstop
  • Zona de lounge
  • Lift
  • Săli de ședințe
  • Videoconferință
  • Automate
  • Parcare
  • Servicii de curățenie

Este posibil ca aceste funcții suplimentare să nu fie incluse în rata de închiriere, așa că discutați cu proprietarul despre prețuri.

Unele spații de birouri care au zone comune comune, cum ar fi băile sau camerele de recreere, nu au servicii de curățenie. În acest caz, lucrătorii sunt responsabili de curățarea după ei înșiși.

Negocierea chiriei pentru un spațiu poate deveni destul de complicată. Un potențial chiriaș de afaceri își cunoaște costurile de afaceri și veniturile sale anticipate, iar chiriașul va dori să încadreze chiria în costurile sale astfel încât să atingă un anumit nivel de profit. 

Proprietarul proprietății își cunoaște costurile de proprietate și ce trebuie să primească pentru a asigura un flux pozitiv de numerar. Un câștig-câștig este adesea rezultatul.

Articole relevante