După cum ne-am obișnuit deja, nici în acest an 2018 nu ducem lipsă de schimbări în materie de promovare Facebook în privința afacerilor din diferite domenii de activitate.
Preferințele consumatorilor și oportunitățile de brand s-au schimbat radical, așa încât, mai mult ca sigur și în continuare tendințele de permanentă modificare a instrumentelor de publicitate social media vor continua să fie neașteptat de surprinzătoare, de inovative.
Este aproape imposibil să se stabilească în mod cert care va fi tendința în materie de marketing social până la sfârșitul acestui an, dar cu siguranță câteva dintre influențele lui 2017 se vor păstra.
Legătura dintre companii și consumatori nu a fost niciodată mai apropiată decât este în prezent,
beneficiarii produselor și/sau serviciilor nu mai sunt simpli clienți pasivi, ci au început să devină fani declarați ai anumitor branduri, formează grupuri online în care își împărtășesc experiențele de shoping, dar și realizările personale. Aici, în social media se bucură de răspunsuri din partea firmelor pe care le plac.
Agenții economici au realizat că implicarea pe rețelele de socializare și crearea de relații de durată reprezintă o extraordinară oportunitate de promovare a produselor și serviciilor.
Cumpărarea a devenit o activitatea mult mai complexă, accentul fiind pus acum pe experiența de care au parte clienții.
Beneficiarii își doresc să își personalizeze cumpărarea, shoping-ul trebuie să le producă fericire mai mult decât în trecut.
Consumatorii nu mai cred azi în metodele de publicitate online agresive, 89% dintre mesajele social media sunt ignorate de către aceștia. Pur și simplu se comportă precum o galerie de fotbal, dacă un brand le place sau nu. Au devenit proactivi.
Publicitatea online pe Facebook e mai eficientă acum dacă se face pe bază de comentarii, pe feedback-uri din partea companiilor care vin în întâmpinarea clienților, îi ascultă, le rezolvă problemele punctuale pe care le au în legătură cu anumite produse sau servicii achiziționate de către aceștia.
Chiar se calibrează producția existentă în funcție de nevoile reale ale clienților,se proiectează și se realizează produse noi în conformitate cu ceea ce și-ar dori consumatorii.
Mai exact, nu se mai realizează un produs sau nu se mai oferă un serviciu nou, iar apoi se acționează în sensul creării nevoii artificiale pe piață, ci se produce exact ceea ce se cere, dar încă nu există, lucru ce diminuează inclusiv cheltuielile cu promovarea online ulterioară.
Este nevoie de a face o promovare social media inteligentă, iar pentru a obține rezultate notabile este imperios necesar a se lucra cu specialiștii în domeniu din cadrul unei companii experimentate.
O asemenea agenție cu notorietate este LemonIce, care oferă servicii de promovare Facebook de un înalt nivel calitativ. Ei pot elabora strategii complete și complexe care să vă permită a avea rapid o bună vizibilitate pe internet, să vă crească numărul de clienți și, în final, profitul net obținut.