Acasa Corporate Cum sa alegi cel mai bun mobilier pentru birou

Cum sa alegi cel mai bun mobilier pentru birou

Autor: admin

Alegerea mobilierului potrivit pentru locul de munca este la fel de importanta ca alegerea tipului potrivit de birou. Nu numai ca contribuie la sanatatea dvs si a angajatilor, ci influenteaza productivitatea la locul de munca si poate atrage potentialii parteneri de afaceri si clienti. Prin urmare, inainte de a merge la cel mai apropiat magazin de mobila, iata 6 lucruri pe care trebuie sa le luati in considerare.

1.Costurile

Finantarea startup-urilor nu este usoara. Fiecare leu cheltuit este o investitie. Trebuie sa aratati investitorilor dvs. ca cheltuiti cu intelepciune banii incredintati. Astfel, inainte de a cumpara orice mobilier pentru birouri, luati in considerare costul acestuia. Cati bani veti cheltui pe un anumit birou sau scaun? Cate veti cumpara? Stabilirea in prealabil a bugetului va va ajuta sa restrangeti optiunile fara a compromite calitatea.

2.Utilitatea

Angajatii dvs. vor lucra cea mai mare parte a zilei la birou, asa ca trebuie sa le oferiti un scaun si un birou confortabil. Potrivit studiilor realizate in domeniul sanatatii, in zilele noastre, scaunele si birourile ergonomice devin o tendinta pentru a usura munca. Cu multitudinea de produse de pe piata, puteti cumpara unul la un pret accesibil.

In afara de scaune si birouri, puteti cumpara si alte obiecte de mobilier, contribuind la stabilirea unui anumit stil interior al birourilor, in functie de tipul businessului pe care il aveti. Vreti sa creati o atmosfera ca cea dintr-o cafenea unde angajatii pot comunica cu usurinta si pot colabora unul cu celalalt? Cumparati o masa imensa si cateva scaune. Vrei sa aveti un birou clasic, in genul celor americane, cu cabinete, astfel incat angajatii sa se poata concentra mai usor? Cumparati birouri cu pareti despartitori. Indiferent de planurile dvs., tineti cont de faptul ca alegerea dvs. ar trebui sa faca biroul un mediu favorabil pentru munca angajatilor.

3. Flexibilitate si functionalitate

Urmatorul lucru care trebuie luat in considerare este flexibilitatea si functionalitatea mobilierului. Are biroul dvs. spatiu de stocare pentru dosare? Iti poti intinde picioarele sub birou? Sunt suficient de confortabile pentru angajatii dvs.? Daca raspunsurile dvs. sunt da, atunci ati facut o investitie inteleapta.

Mobila cu multiple functionalitati este intotdeauna o alegere mai buna. Atunci cand realizati un echilibru intre functionalitate si un cost redus, impuscati doi iepuri dintr-un singur foc.

Articole relevante